سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گذرگاه

آشتی کنان \کمال تبریزی\ و\ بهروز افخمی\ در مراسم افطار

بهروز افخمی و کمال تبریزی آشتی کردند.

مناقشات رسانه ای اخیر از توهین فراستی به کمال تبریزی و فیلم دونده زمین در برنامه هفت آغاز شد و با پاسخ تند تبریزی در برنامه 35 ادامه یافت. نامه نگاری افخمی، دفاع مدیر وقت شبکه 3 از برنامه هفت، متوقف کردن سریال سرزمین کهن از سوی تبریزی به شرط تعطیلی برنامه هفت و اظهار نظرهای پراکنده دیکر، ابعاد گسترده تری به این منازعه بخشید.

شب 26 خرداد در پایان نهمین روز ماه مبارک رمضان، ناصر عنصری قائم مقام مدیرعامل خانه سینما در یک مراسم افطاری واسطه شد تا بهروز افخمی و کمال تبریزی آشتی کنند. میزبان این مراسم افطاری، محمدمهدی پورمحمدی سفیر سابق ایران در کشورهای آرژانتین، دانمارک و لهستان بود.

حال باید دید توهینی که روی آنتن تلویزیونی انجام شده و آشتی کنانی که در خفا صورت گرفته چه بازتابی در برنامه هفت و روی آنتن خواهد داشت و آیا افخمی و فراستی در برنامه شان نیز از تبریزی عذرخواهی خواهند کرد؟

*سینماسینما

 


دانشمندان چینی در پی پیوند کل انسان!

گروه علمی: دانشمندان چینی قصد دارند برای اولین بار یک عمل جراحی بلندپروازانه پیوند کل بدن انسان را انجام دهند.
چین در پی اولین پیوند کل بدن انسان!
به گزارش نیویورک تایمز، این عمل جراحی که در آن هر بخش از بدن فرد اهدا کننده جایگزین بخش‌هایی از بدن فرد گیرنده می‌شود، می‌تواند برای کمک به افراد معلول بسیار مفید باشد. دکتر شیائوپنگ رن، جراح ارتوپد در دانشگاه علوم پزشکی هاربین که در اولین پیوند دست در آمریکا در سال 1999 مشارکت داشت اظهار کرد: ما در حال حاضر این روش را روی موشها و اجساد آزمایش کرده و مشاهده کردیم که این موشها تنها یک روز بعد از انجام عمل پیوند زنده می‌مانند.

علمی که در ورای این روش جدید وجود دارد هنوز مشخص نیست و بسیاری از کارشناسان بر این باورند که امکان اتصال دوباره نخاع وجود ندارد. عده ای دیگر این کار را از زمینه های اخلاقی بررسی کرده و به آن لقب "بی‌پروایی" را دادند چرا که در صورت شکست در انجام این عمل شخص دریافت کننده اعضا زنده نخواهد ماند. این عمل جراحی، جدیدترین تلاش از سری دستاوردهای محیرالعقول محققان چینی است. آنها پیشتر در ماه آوریل سال 2015 با استفاده از یک فناوری ویرایش ژنتیکی به نام CRISPR به تغییر جنین انسان پرداختند.

 


بیانیه شدید الحن وعجیب \علیفر\ در رابطه با شوخی \امیر دولاب\

بیانیه شدیداللحن علیفر در مورد شوخی «دولاب»
در مورد من و همیشه مطرح بودن من راهی ندارید جز اینکه در شعله های اتش بخل و حسادت خود بسوزید و خاکستر شوید. در پایان از همه هواداران و دوستانم که به طرق مختلف حمایت خود را از حق و حقیقت اعلام کرده اند تشکر و قدردانی می کنم.
کد خبر: 598226تاریخ انتشار: 27 خرداد 1395 - 11:09 - 16 June 2016
علیرضا علیفر موضعی عجیب و غریب در مورد شوخی ای که با او شده گرفت. گزارشگر پر سروصدای این روزهای تلویزیون که به صورت معمول از خود جنبه بسیار زیادی نشان می داد و البته گفته بود که شوخی انجام شده ناراحت اش نکرده حالا یک بیانیه تندی در مورد شوخی ها با خودش داشته است.

به گزارش عصرایران، علیفر در این بیانیه البته بالحنی که انتظار نمی رفت امیردولاب را نشانه رفته و گفته که این کارها به خاطر حسادت آن پسر جوان بوده است. او در بیانیه تندش اشتباه در مورد استفاده از منبع غیرقابل اعتماد را نادیده گرفته و بیانیه را صادر کرده.

باسلام، ادب و احترام به همه کسانی که وجودشان عاری از بخل و حسادت است. انتقادات گسترده اخیر از من آن هم به خاطر اشتباهی که اصلا ربطی به 90 دقیقه گزارش بازی نداشته و حاصل شهرت طلبی یک جوان بوده که حسرت این را داشته که نامش روی آنتن تلویزیون گفته شود نشانگر بی چون و چرای دو مورد است:

اول اینکه علیفر در حال حاضر مطرح ترین و مورد توجه ترین فرد جامعه فوتبال کشور است و دوم اینکه بخل و حسادت ناجوانمردانه نارفیقان از موفقیت ها و همیشه مطرح بودن های من باعث شده تا از کاه، کوه بسازند و تاسف به حال رسانه هایی که با از یاد بردن رسالت خود با کسی مصاحبه می کنند که با کار خلاف و غیر اخلاقی و دست بردن در یک سایت بین الملی به دنبال شهرت طلبی است و تاسف افزون تر برای همکارانی که ناجوانمردانه در برنامه های رادیو و تلویزیون بجای حمایت، آتش بیار معرکه شدند.

که به همه آن ها می گویم: ننگ بر شما فرصت طلبان نارفیق که بویی از حرمت رفاقت و یا حداقل همکاری سالیان دراز نبرده اید.

به خرد و کلان تان می گویم : این نیز بگذرد اما کسانی که بخل و حسادت در وجودشان هست تا زنده هستند عذاب می کشند و تنها مرگ ناجی آن هاست.

در مورد من و همیشه مطرح بودن من راهی ندارید جز اینکه در شعله های اتش بخل و حسادت خود بسوزید و خاکستر شوید. در پایان از همه هواداران و دوستانم که به طرق مختلف حمایت خود را از حق و حقیقت اعلام کرده اند تشکر و قدردانی
میکنم.

با احترام علیرضا علیفر

 


\انگری برد \واقعی اینه

پرنده‌ای مشابه شخصیت محبوب بازی رایانه‌ای «پرندگان خشمگین» (Angry Birds) در جهان واقعی وجود دارد.

اسم این پرنده «کاردینال شمالی» است و با توجه به پرهای قرمز و صورت ترشرویش بسیار شبیه شخصیت قرمز بازی رایانه‌ای «پرندگان خشمگین» (Angry Birds) است.

شخصیت محبوب پرندگان، عبوس است و اصلا حوصله ندارد که با او شوخی کنند.

عکس پرنده در حالتی گرفته شده که مستقیم به سمت دوربین حرکت می‌کند.

این عکس را «برایان کاشنر» در ایالت «نیوجرسی» آمریکا در حیاط پشتی خانه خود گرفته است.

کاشنر می‌گوید: این حادثه خیلی اتفاقی برایم پیش آمد و حتی مطمئن نبودم که عکس آن را گرفته‌ام . تنها چیزی که با دیدن آن به یادم افتاد پرنده قرمز بازی «پرندگان خشمگین» بود.

 


زمان و مکان مراسم یاد بود حبیب

زمان و مکان مراسم یادبود «حبیب» در تهران
تاریخ و مکان برگزاری مراسم هفتمین روز درگذشت مرحوم حبیب محبیان خواننده فقید موسیقی پاپ در تهران مشخص شد.
خبرگزاری مهر: تاریخ و مکان برگزاری مراسم هفتمین روز درگذشت مرحوم حبیب محبیان خواننده فقید موسیقی پاپ در تهران مشخص شد.

حجت جمشید پور مدیربرنامه های زنده یاد حبیب محبیان توضیح داد: طبق برنامه ریزی هایی که انجام گرفته مراسم هفتمین روز درگذشت مرحوم حبیب محبیان روز یکشنبه 30 خرداد ماه از ساعت 10:30 تا 12:30 مسجد جامع شهرک غرب تهران برگزار می شود.

زمان و مکان مراسم یادبود «حبیب» در تهران

وی در ادامه از خانواده محبیان از جمله پسر وی احمدرضا محبیان و همسر این خواننده و همچنین فرامرز امینی در هماهنگی امور مربوط به مراسم ترحیم این خواننده در تهران تقدیر کرد.

مرحوم حبیب محبیان روز جمعه 21 خرداد ماه به دلیل ایست قلبی در محل زندگی اش خود رامسر دار فانی را وداع گفت.