سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گذرگاه

در میسر کارآفرینی1 - مقدمات

 این روزها دنیای تجارت و کسب و کار مدرن ، پر زرق و برق و تا حدی پیچیده و نیازمند بلد بودن آموزش و فوت و فن شده.

از قدیم و ندیم گفتن (((خشت اول چون نهد معمار کج، تا ثریا می رود دیوار کج!))) همین دو تا عبارت ساده و فلسفی تکلیف ما رو روشن کرده.

آموزش مقدمات کارآفرینی سون پاور
سون پاور یک بسته حاوی7 پاورپوینت با کیفیت و کاربردی آموزش مقدمات کارافرینی است

روند حرکت کسب و کارها

ار اونجا که خودتون بهتر شرایط روزگار و وضعیت کسب و کارها رو می دونید و مضاف بر اون مطلعید که سیاست های دولت در راستای تشویق فعالیت های اقتصادی کارآفرین،باعث شده خیل مشتاقان خواسته و ناخواسته به سمت حرکت هایی با سمت و سوی کارآفرینانه روی بیارن.

ساختار سازی برای کسب و کار

پس هدف از تالیف این محتوا تاکید روی این مطلب هست که خشت اول و اساس کار رو درست بنا کنیم .به عبارتی بنیان کسب و کار و خدمات ما باید زیر بنای محکم و درست و درمون داشته باشه.

آموزش های کارآفرینی

دوره های آموزشی متعددی تو فضای مجازی یا آموزشگاه ها و مراکز علمی و دانشگاهی در زمینه آموزش های مرتبط با کارآفرینی فعال هستند و در این زمینه تولید محتوا می کنند.

محتوای موجود و آموزش های مورد بحث با کیفیت های متفاوت هر کدام به جنبه ای می پردازند و کارآموزان رو به مسیری هدایت می کنند.

تبلیغات دروغین !

بعضی از آموزش ها که از کانالهای رسمی و غیر رسمی هم تبلیغ و ترویج می شه از اساس بیخود و گمراه کننده است.

پیش از این در مورد مقدمات کارآفرین شدن منتشر کرده ایم: مقدمات و پیش نیاز ها در کارآفرینی اگر خیلی ساده بخوام پیام این مطلب رو بگم اینکه:

برای اینکه به ناکجا آباد نرویم باید اصول کار را که مقدمات کارآفرینی نام دارد، فرا بگیریم. فراگیری مقدمات با پاورپوینت های آموزشی نزدیک به دو سال از انتشار پاورپوینت مقدمات کارآفرینی گذشته و در طی این مدت بازخورد های مخاطبان ما و استقبالی که به عمل آمد،حاکی از رضایت و مفید فایده بودن بسته seven power بوده است.

پکیج آموزشی کارآفرینی

محتوای بسته آموزشی دوستان گرامی در مورد محتوای پکیج آموزشی مقدمات کارآفرینی (سون پاور) این طور باید توضیح دهم که : بسته از 7 پاورپوینت مجزا و مستقل از هم تشکیل شده که هر کدام یک فصل یا یک درس آموزش مقدمات کارآفرینی را بیان می کند.

محتوای این دوره (در قالب CD) مربوط به آموزش های شهروند الکترونیک دانشگاه تهران بوده و توسط مرکز توسعه کارآفرینی دانشگاه تهران منتشر گردیده است.

می خواهم الان بسته آموزشی را دریافت کنم : 245,000 ریال –

بسته مقدمات کارآفرینی-سون پاور دریافت اطلاعات تکمیلی در مورد بسته سون پاور :

پکیج پاورپوینت –

آموزش مقدمات کارآفرینی

تولید کنندگان این بسته آموزشی دوستان ما در مجموعه محتوا20

با توجه به اهمیت و استقبال علاقه مندان به مقوله کارآفرینی و توسعه روز افزون آن در محافل آموزشی، برای ایجاد عنصر جذابیت و سهولت در فراگیری این آموزش ها رو در قالب پکیج پاورپوینت با نام سون پاور (seven power) تقدیم علاقه مندان نموده اند.

  • مزیت های ویژه آموزشی بسته کارآفرینی seven power پاورپوینت های جذاب و ویراستاری شده •
  • محتوای کاربردی و دارای بار آموزشی •
  • امکان ارائه پاورپوینت ها در اماکن آموزشی مانند مدارس و آموزشگاه ها •
  • ایجاد بستر جذاب و محیط آموزشی مناسب برای یادگیری بهینه •

عناوین و سرفصل ها از آنجا که این بسته برای اولین بار در وبسایت بارگذاری و عرضه شده است، در مورد موضوعات و سرفصل های هر یک از پاورپوینت ها بصورت جداگانه و تیتروار توضیحاتی ارائه می شود:

پاورپوینت شماره 1 / فصل اول / مقدمات و کلیات عناوین سرفصل ها : سه مرحله تکاملی بشر انقلاب های درون جامعه اطلاعاتی اهداف کسب و کار نگرش به کسب و کار عواملی که مانع ایجاد نگرش مثبت به کسب و کار شده انواع زندگی شغلی استخدام ، مقدمه و کلیات خود اشتغالی مقایسه انواع زندگی شغلی انتخاب زندگی شغلی پاورپوینت مقدمات و کلیات کار آفرینی تعداد اسلاید : 16 اسلاید فرمت :ppt پاورپوینت 2 / فصل دوم /کارآفرینی-ویژگی کارآفرینان پاورپوینت شماره 2 کارآفرینی (entrepreneurship) ویژگی کارآفرینان سر فصلها چند نکته در مورد کارآفرینی از نظر اقتصاددانان کارآفرین چه کسی است؟ ویژگی های کارآفرینان قدرت تحمل ابهام داشتن تجربه کاری شبکه پشتیبان روحی سایر عوامل تاثیر گذار بر کارآفرینی انواع کارآفرینان (نمودار خطی) مهارت های مورد نیاز کارآفرینان تعداد اسلاید: 19 اسلاید فرمت : ppt پاورپوینت 3/ فصل سوم / مروری بر فرآیند کارآفرینی-تهیه طرح تجاری ?? هدیه محتوا20 سرفصل های درس سوم خود ارزیابی و کسب آمادگی شناخت و ارزیابی فرصت راههای تشخیص فرصت نحوه تهیه طرح تجاری تحلیل swot تعداد اسلاید: 32 اسلاید فرمت : ppt پاورپوینت 4 / فصل چهارم / انتخاب شرکاء و دسته بندی-فرآیند ثبت شرکت ها سرفصل ها – فصل چهارم تعیین شکل حقوقی کسب وکار دسته بندی شرکت ها اهداف بخش تعاونی در ایران انواع شرکت های تعاونی علامت تجاری-ثبت شرکت جدول طبقه بندی علائم صنعتی یا تجارتی مدارک لازم برای ثبت علامت تجاری مدارک ثبت اختراع تعداد اسلاید :26 اسلاید فرمت:ppt پاورپوینت 5 / فصل پنجم / برنامه عملیاتی عنوان درس پنجم : برنامه عملیاتی انتخاب مکان استقرار کسب و کار انتخاب تکنولوژی دستگاهها نقشه جانمایی کارگاه برنامه بازار انتخاب کانال توزیع و چگونگی فروش روشها و کانال های فروش تحلیل رقابت پیش بینی فروش یا تقاضای آینده تقسیم بازار تبلیغات و پیشبرد فروش انتخاب پیام انتخاب سیاست و تکنیک ها ارزیابی برنامه بازاریابی و… تعداد اسلاید : 22 اسلاید فرمت : ppt پاورپوینت 6 / فصل ششم/ برنامه و محاسبات مالی-مسئولیت-برنامه بلند مدت سرفصل های درس ششم – برنامه و محاسبات مالی – فرضیات مهم مالی – پیش بینی جریان نقدینگی – ترازنامه – رویکرد قیمت گذاری هزینه های خاص – تامین مالی – مسئولیت اجتماعی – رئوس مطالب طرح توجیهی – برنامه های بلند مدت – شاخص های معرف رشد – مخاطرات – ریسک عملیات و… – برنامه زمانی – علل شکست برخی طرح های کسب وکار – معرفی نرم افزار تعداد اسلاید:27 اسلاید فرمت : ppt پاورپوینت 7 / فصل هفتم / مدل های کسب و کار سر فصل ها مدل های کسب و کار مزایای کسب و کار خانگی کسب و کار روستایی کسب و کار اینترنتی فرانشیز ویژگی های کسب و کار از طریق فرانشیز کسب و کار خانوادگی یک مدل کسب و کار چیست؟ انواع روشهای راه اندازی کسب و کار روش خرید کسب و کار روش پذیرش نمایندگی تعداد اسلاید : 23 اسلاید فرمت ppt |قابل ویرایش|

مزایای آموزشی بسته seven power پکیجی که تقدیم حضور شما شده حاوی مطالب، آیتم ها و فاکتورهایی است که رعایت اونها باعث می شه شما در مسیر صحیح بمانید.

علاوه بر این “سون پاور” این امکان را به شما می دهد که یک مقیاس اصولی، علمی و آکادمیک برای راستی آزمایی، و همچنین یک طرح اولیه برای قانونمند سازی تجارت و روند کسب و کارتان در اختیار داشته باشید.

تعجب نکنید بر اساس آمارها و مطالعات اکثریت حرکت های کارآفرینانه به خاطر همین ناآگاهی ها و بی اطلاعی از اصول اولیه شکست می خورند.

هزینه های شروع کسب و کار

باید توجه داشت که شروع یک روند و آغاز کسب و کار نیاز به صرف هزینه ، زمان و صرف انرژی دارد. اولین و روشن ترین دلیل برای لزوم یادگیری مقدمات کارآفرینی و ایجاد طرح تجاری کسب و کار پرهیز از ضرر و نیاز ناشی از ناآگاهی است.

کارآفرینی با ریسک همراه است

در ضمن به خاطر داشته باشید که کارآفرینی به خودی و ذاتاً احتمال ریسک و شکست را بیش از سایر سبک های اشتغال با خود یدک می کشد.

فراگیری مقدمات به مثابه یادگیری الفباء

با توجه به همه این نکات می شود دانست که آموزش مقدمات کارآفرینی برای یک علاقه مند به حرکت های کارآفرینانه چقدر اهمیت دارد. دست آخر هم می توان گفت :

آموزش مقدمات در کارآفرینی به مثابه یادگیری الفبا در زبان است. هدیه محتوا20 دوستان گرامی و همراهان عزیز و شما علاقه مندان کارآفرینی می توانید از هدیه که محتوا20 برایتان در نظر گرفته استفاده کنید.

دانلود رایگان برای همه !

ما فصل سوم از بسته آموزشی را برای دانلود رایگان برای همه علاقه مندان قابل دسترس کرده ایم. شما در صورت تمایل تمایل می توانید فصل سوم را که مبحث تدوین طرح تجاری و کسب و کار تعلق دارد دریافت کنید. به لینک دانلود و مطلب تدوین طرح کسب و کار بروید:

تدوین طرح کسب و کار + پاورپوینت هدیه

توسعه بازارها و و روند پر شتاب ایجاد و رونق کسب و کارهای آنلاین و از سوی دیگر محدودیت ها در کسب و کارهای سنتی و استخدام های دولتی، همه و همه نشان دهنده این واقعیت است که از این جا به بعد عنصر دانش ، آگاهی، تلاش و خلاقیت فاکتورهای مهم و کلیدی در رقم زدن آینده و سرنوشت کسب و کار ها و به تبع آن سایر شئونات زندگی جوامع خواهد بود.

پیروز باشید منتظر دریافت نظرات و پیشنهادات شما در ارتباط با مطلب در مسیر کارآفرینی هستیم. اگر بسته سون پاور را تهیه کرده اید، از شما ممنون خواهیم بود اگر نظرتان را راجع به نقاط قوت و ضعف این بسته آموزشی ابراز بفرمایید.

پشتیبانی :

محتوا20 آماده ارائه مشاوره ، خدمات و پسرویس های پشتیبان به خریداران بسته آموزشی سون پاور است. مشکلات خود را در هر مرحله از پروسه خرید یا پس از آن به ما اطلاع دهید.

محتوای فنی محصول و مراحل خرید تماماً تضمین شده و توسط محتوا20 گارانتی می شود.

پکیج آموزشی مقدمات کارافرینی

پکیج پاورپوینت کارآفرینی سون پاور