سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گذرگاه

نمونه رپورتاژ آگهی ویژه مشاوران املاک و مسکن

پذیرش سفارش تولید رپورتاژ آگهی مطابق با سلیقه شما

واحدهای مشاوره مسکن - مدارس غیر انتفاعی - فروشگاه های کالا آنلاین - سوپر مارکت ها و همه کسب وکارها وخدمات

ما شما برای برداشتن این گام بلند یاری می کنیم


لوگو محتوا20

رپورتاژ آگهی همانطور که از اسمش بر می آید در اصل یک نوع آگهی است که در قالب گزارش تولید و منتشر می شود.

گزارش یک قالب ژورنالیستی است که به خاطر آزادی عمل در نوع نوشتار دست نویسنده را برای به کار بردن ترکیبی از تکنیک های روزنامه نگاری، برای تاثیر گذاری و جذاب سازی محتوا نزد مخاطب، باز می گذارد.

رپورتاژ آگهی می تواند ترکیبی از گزارش، مصاحبه، عکس، فیلم، اینفوگرافی و هر عنصر جذابیت بخش دیگر باشد.

نمونه کار رپورتاژ آگهی ما در این مطلب به بخش مسکن با محوریت بنگاه معاملات مسکن اختصاص دارد.

از آنجا که این مطلب تنها به عنوان نمونه کار در وبسایت قرار داده شده ، طبیعی است که بیشتر جنبه بازاریابی و آشنا سازی مخاطبان با سبک و سیاق کار ما در محتوا20 مد نظر ما بوده باشد. پیش از این در مورد تولید و انتشار رپورتاژ آگهی مطلب آموزشی و کاربردی منتشر کرده ایم .

دوستان در صورت تمایل برای یادگیری چارچوب ها وتکنیک های تولید و انتشار رپورتاژ آگهی می توانند این مطلب را بخوانند: تولید و انتشار رپرتاژ آگهی تولید رپورتاژ آگهی مطابق سلیقه شما نمونه کار حاضر تنها یک نمونه است که می تواند با توجه به نوع سلیقه و نیاز سفارش دهنده، تولید و تالیف و مناسب سازی شود.

نمونه رپورتاژ آگهی /محتوا20 / ویژه مشاوران مسکن

آماده همکاری با شما هستیم محتوا 20 برای تولید انواع رپورتاژ آگهی آماده همکاری و ارائه مشاوره با اشخاص و سازمان های علاقه مند می باشد. تهیه/ تنظیم / انتشار بهمن ماه 97 – سفارش: موسسه معاملات مسکن —- رپورتاژ آگهی تحویل شده است دیگر پولتان را هزینه اجاره مسکن نکنید با وجود گرانی هم می شود صاحبخانه شد توصیه مشاور با تجربه برای همه اجاره نشین ها شاید از نظر خیلی ها این روزها برای تهیه مسکن و خرید خانه و ملک روزهای مناسبی به حساب نیاید.

خب همانطور که همه می دانیم روزهای اوج تورم و گرانی است. وضعیت اقتصادی هم که چندان رو به راه نیست.

بعضی ها که خانه ندارند و به اصطلاح مستاجرند، یا به سختی از پس هزینه اجاره بها بر می آیند،یا مثل بسیاری دیگر ترجیح داده اند به شهرها و شهرک های اطراف کلان شهر ها مهاجرت کنند. هزینه سنگین اجاره بها براساس آمار بر اساس آماری که رسانه ها ارائه می کنند.

در شهر تهران به طور متوسط حدود 60 درصد درآمد خانوار هایی که خانه ندارند صرف هزینه مسکن می شود. فعالان بازار مسکن چه می گویند :

از آنجا که موضوع مسکن، خرید و فروش ،رهن و اجاره و بقیه موضوعات مشابه هم راستا از موضوعات مهم و مورد توجه عموم مردم است،تلاش کردیم تا پیرامون موضوع مسکن اخبار و اطلاعات بیشتری بدست آوریم:

رپورتاژ آگهی / محتوا20 / موضوع مسکن و گرانی مسکن

رفت و آمد ها برقرار است مردم می آیند، می نشینند، سئوال می پرسند.کمی که زمان طولانی می شود استکان چای روی میزشان قرار می گیرد.

هر از گاهی صدای زنگ تلفن به صدا در می آید. ثابت ، همراه ، گاهی اوقات هم صدای حرف زدن و زنگ تلفن در هم می پیچد. 4 مشاور پشت میزشان نشسته اند و به مراجعین پاسخ می دهند:

مراجعه کننده ای وارد می شود و از همان جلوی در قضیه را مطرح می کند:

-سلام


در صورت تمایل این ادامه این رپورتاژ آگهی را در وب سایت محتوا20 بخوانید: نمونه رپورتاژ آگهی مشاورین مسکن آخرین ویرایش: چهارشنبه 5 تیر 1398 07:59 ب.ظ نمونه کار رپورتاژ آگهی رسانه محتوا20 فرآوری محتوا رپورتاژ آگهی ویژه مشاورین املاک مدارس غیر انتفاعی سوپر مارکتها لینک های مرتبط: نمونه کار رپورتاژ آگهی