سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گذرگاه

مدرک شهردار کرج باطل است/پایاننامه او کپی است


رئیس شورای شهر کرج با اعلام اینکه مدرک کارشناسی ارشد شهردار منتخب کرج باطل شده است گفت: پایان‌نامه آقای احمدی‌نژاد کپی یک طرح تحقیقاتی است که به سفارش شورای شهر و شهرداری کرج توسط دانشگاه خوارزمی انجام شده و به امانت در اختیار شهرداری قرار داشته است.

محمد نبیونی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد:

 

 

براساس مستنداتی که سازمان مربوطه و کمیسیونی که در ارتباط با موضوع مدرک تحصیلی آقای احمدی‌نژاد به ما اعلام کرده ؛ مدرک ایشان باطل شده است.

نبیونی افزود: پایان‌نامه کارشناسی ارشد آقای احمدی‌نژاد کپی یک طرح تحقیقاتی است که برای شهرداری انجام و هزینه‌های آن نیز پرداخت شده و به عنوان امانت در اختیار شهرداری قرار داشته تا در اجرای پروژه‌ها بهره‌برداری شود نه بهره‌برداری شخصی و نوشتن پایان‌نامه آن هم بدون ذکر منبع است.

رئیس شورای شهر کرج خاطرنشان کرد: طرح تحقیقاتی مذکور به سفارش شهرداری کرج و شورای اسلامی این کلانشهر به دانشگاه خوارزمی سفارش داده شده و توسط پنج نفر از اعضای هیئت علمی و کارشناسان دانشگاه خوارزمی انجام و نتیجه در اختیار شورا و شهرداری قرار گرفته و بابت انجام آن هم مبلغ 72 میلیون تومان به دانشگاه خوارزمی پرداخت شده و آقای احمدی‌نژاد هیچ نقشی در انجام و فرآیند تحقیق این پروژه نداشته است. این طرح تحقیقاتی خرداد ماه امسال به پایان رسیده است.

 

این مسئول در خصوص وضعیت شهردار کرج با به وجود آمدن این موضوع نیز گفت: تعیین تکلیف این موضوع بر عهده وزارت کشور است؛ وزارت کشور هنوز چیزی به ما اعلام نکرده و منتظریم که بررسی‌های خود را انجام دهد و یا با ابلاغ حکم و یا رد صلاحیت به ما نتیجه را اعلام کند.

وی اعلام کرد: شورای شهر به مباحث حقوقی این موضوع ورود نمی‌کند و این موضوع در حوزه دادستانی و دادگاه است.

منبع :ایسنا